niedziela, 7 listopada 2010

MADE IN POLAND @Krakowska 180
































YVESHER

http://www.yvesher.pl/

Przede wszystkim ujęła mnie prostota kreacji tego projektanta.
Podoba mi się jego wizja all in white oraz motyw futrzanych butów czyli wszystko co promowane jest przez zachodnich projektantów tutaj jako niesamowicie inspirująca wersja wg YVESHER'a













































KATARZYNA KRÓL

Katarzyna zachwyciła mnie przede wszystkim białymi rajstopami z czarnymi łatkami na kolanach. Sama chętnie nosiłabym je na codzien. Całośc kolekcji mocno poruszyła całą moją wyobraźnię. Szczególnie ciekawa była ostatnia suknia projektantki nawiązująca swoim trenem do ogona pawia. Zdecydowanie na plus!













































MARCIN LITWA




Prosty zaskakujący motyw do wykorzystania zawsze. Czyli dwa naszyjniki projektanta do noszenia na miliard sposobów. Takiego pomysłu jeszcze nie widziałam.





































KAMILA FYDA



Kapelusze kapelusiki zaskakujące aczkolwiek mało praktyczne.



Mam nadzieję, że Wrocław zoorganizuje nam więcej tego typu imprez.

Zdjęcia: sliwek.com
oraz Robert Przybył



xxx

3 komentarze:

  1. przepraszam małe niedopatrzenie z mojej strony nadmiar informacji! jak mi prześlesz jakąś swoją stronę to chętnie dodam :)

    OdpowiedzUsuń